CERCANDU U FUTURU DI LA FIRMA DIGITALE INTERNA

Nota di l'editore: Questa hè parte di una serie chì analizza i tendenzi attuali è futuri in u mercatu di a signalazione digitale. A prossima parte analizà i tendenzi di u software.

3004e901

A segnalazione digitale hà sviluppatu rapidamente a so portata in quasi ogni mercatu è zona, in particulare in interni. Avà, tramindui in grande quantità è chjucu utilizanu signalazioni digitali in più numeri per annunziate, impulsu a marca per migliurà l'esperienza di u cliente, secondu u Rapportu di Trends Futuri di Signage Digitali. Un rapportu chì i dui terzi di i cummercializatori intervistati anu dettu chì a marca mejorata era u benefiziu più grande di a signalistica digitale, seguita da un serviziu di cliente mejoratu di u 40 per centu.

Nordiska Kompaniet, un rivenditore in Stoccolma, in Svezia, per esempiu, hà sviluppatu un cartellone digitale cù fasce di cuoio tannicati intornu à a cima è colpu quelli à u muru per creà l'illusione chì l'esposizione era pendita da a banda. Questu hà aiutatu à a visualizazioni di l'integrazione cù l'immubiliare generale è di alta qualità di u venditore.

À livellu generale, u spaziu di segnalizazione digitale interna vede migliori display per migliurà a marca, è megliu strumenti di impegnu per migliurà a sperienza di u cliente.

Dispositivi migliori

Una tendenza principale hè una alluntanamentu da i display LCD versu display LED più avanzatu, secondu Barry Pearmen, manager in vendita, Watchfire. Pearman sustene chì u costu decrecente di i display LED hè aiutu à guidà sta tendenza.

I LED ùn sò solu diventendu più cumuni, ma sò ancu diventati più avanzati.

"U LED hè statu per circa un certu tempu, continuemu à spinghje pitture più strette è più strette, mettendu LEDS più vicinu è più vicinu," Brian Huber, manager di squadra creativa, Watchfire, hà dettu in una entrevista. "Passati sò i ghjorni di quellu signalu di lampadina gigante chì mostra solu 8 caratteri à tempu."

Un'altra grande tendenza hè a spinta versu display LED LED diretti per creà esperienze più immersive è incredibili, secondu Kevin Christopherson, direttore di marketing di produtti, NEC Display Solutions.

"I pannelli LED di visualizazione diretta sò altamente personalizabili è ponu creà esperienze chì circundanu l'audienza o creanu punti architettonici captivanti", Christopherson hà dettu in a so entrata per u Rapportu di Tendenze Future di Signage Digitale 2018 "Con opzioni di pitch pixel per qualcosa da a visualizazione da vicinu à vista distante per spazii più grandi, i pruprietarii ponu aduprà dvLED per furnisce una sperienza completamente unica è memorable ".

Strumenti di impegnu megliu

Basta avè una visualizzazione più luminosa ùn hè micca abbastanza per purtà migliori esperienze in interni. Hè per quessa chì i venditori di signalazioni digitali offrenu sistemi analitici più è più avanzati per ottene una visione chjave in i clienti, per quessa ponu impegnà megliu.

Matthias Woggon, CEO, eyefactive, hà indicatu in a so entrata per u Rapportu di tendenza futura di Signage Digitale chì i venditori utilizanu sensori di proximità è camere di ricunniscenza faciale per identificà l'infurmazioni chjave nantu à un cliente, cum'è se stanu vedendu un pruduttu o un display.

"L'algoritmi moderni sò ancu capaci di rilevà parametri cum'è l'età, u sessu è l'umore analizendu l'espressioni facciali in u filmatu di càmera. Inoltre, i touchscreen ponu misurà i toccu nantu à un cuntenutu specificu è ponu evaluà u rendimentu exactu di e campagne di publicità è u ritornu di l'investimentu ", disse Woggan. "A cumminazione di a ricunniscenza facciale è a tecnulugia tattile permette di misurare quante persone reagiscenu à quale cuntenutu è facilita a creazione di campagne destinate è l'ottimisazione sustinuta."

A signalistica digitale furnisce dinò esperienze omnicanale interattive per impegnà cù i clienti. Ian Crosby, vicepresidentu di vendita è marketing di Zytronic, hà scrittu in a so entrata per u Rapportu di tendenza futura di Signage Digitale nantu à Ebekek, un venditore di prodotti di mamma è di criatori in Turchia. Ebekek adupre un cartulare digitale interattivu per integrà e-commerce è vendita assistita. I clienti puderanu navigà in tutta a gamma di prudutti è facenu una compra indipindente o dumandanu aiutu à un venditore.

L'inchiesta per u rapportu di Digital Signage Future Trends 2018 hà cunfirmatu sta tendenza di crescita esperienze interattive. U 50 per centu di i cummercialisti anu dichjaratu chì anu truvatu schermi tattili assai utili per a segnalazione digitale.

A tendenza generale più grande cù tutti sti esempi, hè a spinta versu media più reaziunali, secondu un blog di 2019 Signage Digital Trends Future Report di Geoffrey Platt, direttore di RealMotion

“Queste tecnulugia interattive emergenti tutti necessitanu un elementu cumunu. A capacità di creà, analizà è reagisce in un mondu chì precisa suluzioni basate in tempu reale ", hà dichjaratu Platt.

Induva andemu?

In u spaziu internu, a signaletica digitale hè diventata sia più grande in quantu à visualizazioni più grande, più grande cù un software innovattivu è più chjucu, postu chì i magazini Mamma è Pop implementanu displayi più semplici in più grande.

Christopherson hà sustinutu chì l'utenti finali è i venditori di i signalismi digitali anu sviluppatu suluzioni chì creanu un publicu impegnatu. U prossimu passu maiò hè quandu tutte e pezzi si ponenu in postu, è cuminciamu à vede l'implementazioni veramente dinamiche inundate in u mercatu per e grande imprese grandi è picculi.

"U prossimu passu hè di mette u pezzu di analitiche in postu", disse Christopherson. "Una volta a prima onda di questi prughjetti in tuttu u sistema hè cumpletu, pudete sperate chì questa pratica si spera cum'è un focu salvaticu postu chì i pruprietarii vedanu u valore supplementu chì furnisce."

Image via Istock.com.


Tempu di posta: 13-20-20